1. اس فورم پر جواب بھیجنے کے لیے آپ کا صارف بننا ضروری ہے۔ اگر آپ ہماری اردو کے صارف ہیں تو لاگ ان کریں۔

ٹوٹکے

'گھریلو ٹوٹکے' میں موضوعات آغاز کردہ از intelligent086, ‏12 جون 2019۔

  1. intelligent086
    آف لائن

    intelligent086 ممبر

    شمولیت:
    ‏28 اپریل 2013
    پیغامات:
    472
    موصول پسندیدگیاں:
    115
    ملک کا جھنڈا:
    ٹوٹکے

    نمک دانیاں


    چھوٹی چھوٹی نمک دانیاں خاص طور پر جن پر کٹ گلاس ہو،ان کو علیحدہ علیحدہ دھونے کی بجائے پلاسٹک کے لفافے میں گرم پانی اور واشنگ پائوڈر ڈال کرہلائیں،پھر صاف پانی سے دھو لیں۔ایک ہی وقت میں ساری نمک دانیاں چمک اُٹھیں گی۔

    بانس کے میٹس

    بانس کی تیلیوں کے میٹس بڑے نازک اور خوبصورت لگتے ہیں،مگر بار بار دھُلنے پر ان کی خوبصورتی زائل ہو جاتی ہے۔ان میٹس کو اگر چائے کے قہوے میں چند گھنٹے کے لیے ڈبو دیا جائے تو خشک ہونے پرخوش رنگ ہو جاتے ہیں۔

    گھی کی چڑ چڑاہٹ

    فرائی پین میں ذرا سا بھی گیلا پن رہ گیا ہو تو جب آپ گھی ڈال کر کوئی چیز تلنے لگتی ہیں تو گھی چڑ چڑ کرتا ہوا اُچھلتا ہے۔اگر اس اُچھلتے گھی میں چٹکی بھر آٹا چھڑ ک دیا جائے تو اُچھلنا بند ہو جائے گا۔

    ٹماٹر کا چھلکا

    بعض لوگ ٹماٹر کے چھلکے کے بارے میں بڑے حساس ہوتے ہیں۔ویسے بھی چھلکا ہضم نہیں ہوتا اور نہ ہی سالن میں گلتا ہے۔ٹماٹر کا چھلکا اتارنے کا ایک آزمودہ ٹوٹکہ ہے۔ٹماٹر کو کانٹے یا چھری کی نوک چبھو کر پکڑ لیں اور آگ پر رکھیں۔چھلکا تڑخ کر پھٹ جائے گا اب آسانی سے سارا چھلکا اُتار دیں،اور ٹماٹر سالن میں ڈال لیں۔

    بانس کی اشیاء

    بانس کا فرنیچر یا ٹوکریاں بہت خوبصورت لگتی ہیں،اگر یہ میلی ہو جائیں تو انہیں نمک ملے پانے سے دھونے پر بالکل صاف ہو جائیں گی۔

    خربوزہ اور گوشت

    بعض اوقات گوشت ایسا آ جاتا ہے جو گلنے میں نہیں آتا۔خربوزے کے چھلکے پھینکنے کی بجائے ان کو سکھا کر رکھ لیں،اور گوشت میں ڈال دیں تو وہ گل جائے گا۔
     

اس صفحے کو مشتہر کریں