1. اس فورم پر جواب بھیجنے کے لیے آپ کا صارف بننا ضروری ہے۔ اگر آپ ہماری اردو کے صارف ہیں تو لاگ ان کریں۔

عرفان القرآن پر اشرف جلالی کے اعتراضات کے جوابات ۔ ۔ دلائل کی روشنی میں

'تعلیماتِ قرآن و حدیث' میں موضوعات آغاز کردہ از محمد رضی الرحمن طاہر, ‏14 مارچ 2012۔

  1. محمد رضی الرحمن طاہر
    آف لائن

    محمد رضی الرحمن طاہر ممبر

    شمولیت:
    ‏19 اپریل 2011
    پیغامات:
    465
    موصول پسندیدگیاں:
    40
    ملک کا جھنڈا:
    شیخ الاسلام ڈاکٹر محمد طاہر القادری کے ترجمہ عرفان القرآن پر اشرف آصف جلالی نے یہ اعتراضات کیے ویڈیو میں ملاحظہ کریں :



    علامہ محمد اقبال فانی شیخ الاسلام ڈاکٹر محمد طاہر القادری کے شاگرد ہیں انہوں نے اس ویڈیو کا جواب بڑے ہی مدلل دلائل سے دیا ۔ ۔

    جلالی صاحب کا {إِنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا سَوَاءٌ عَلَيْهِمْ} کے پس منظر میں یہ اعتراض مبنی پر جہالت ہے کہ عرفان القرآن کاترجمہ ’’ بے شک جن لوگوں نے کفر اپنا لیا ہے‘‘ درست نہیں ہے۔ کیونکہ بعد میں اور کئی صحابہ مسلمان ہوئے تھے، تو جناب پلالی صاحب عرض یہ ہے کہ آپ ’’ اپنا لیا‘‘ کا مطلب ہی نہیں سمجھ سکے۔ کسی بھی چیز کا اپنانا نیت پر موقوف ہوتا ہے، جس نے کفر کو اپنایا اور اختیار کیا تو اس کے لیے ھدایت کی راہ بند ہو گئی، رہ گئی یہ بات کہ جس کی قسمت میں کفر ہے، یہ اس لیے غلط ہے کہ قسمت کو فقط اللہ جانتا ہے، ہم اپنی تقدیر کے مکلف نہیں، ہمیں اس جہاں میں دونوں راہیں اچھائی کی بھی اور برائی کی بھی دکھا دی گئی ہے۔ اب جو اچھائی کی راہ کو اور ایمان کی راہ کو اپنائے گا وہ اس کا صلہ چائے گا اور جو کفر اپنائے گا وہ اس کا صلہ پائے گا۔ بات تو اپنانے کی ہے قسمت کی ہے ہی نہیں۔
    ثانیا اس آیت کا مخصوص پس منظر ہے ، یہ سب لوگوں کے لیے نہیں بلکہ ایک خاص دھڑے کے لیے نازل ہوئی ہے، ذرا تفاسیر دیکھیے۔
    واختلف المفسرون فيهم، فقال بعضهم: نزلت في أبي جهل وخمسة من
    أهل بيته، وقيل: نزلت في الذين فتُلوا يوم بدر، وقيل نزلت في قوم من
    أحبار اليهود كتموا نعته وصفته حسدا وعنادا، وقيل: نزلت في قوم من
    المنافقين من الأوس والخزرج.
    (غرائب التفسیروعجائب التأویل، ازمحمودبن حمزہ بن نصر،ابوالقاسم برہان الدین الکرمانی ویعرف بتاج القراء،المتوفی ۵۰۵ہ، ۱۱۷:۱)‬

    یا

    یہ ان کفار کے لیے نازل ہوئی جو اپنے کفر پراصرار کریں ۔۔۔۔ أما الكافرون- إذا أصرُّوا على كفرهم وأصروا على طغيانهم- فإن الله يحرمهم هداية القلوب: {حِجَابٌ فَاعْمَلْ إِنَّنَا عَامِلُونَ} ، عقوبة من الله سبحانه وتعالى أنّ من عاند وأصرّ بعد البيان وبعد الإرشاد وأصرّ على الباطل فإن الله يعاقبه بحرمانه من هداية قلبه، بل يزيغ ويبقى على زيغه وضلاله وعقوبة له: {إِنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا سَوَاءٌ عَلَيْهِمْ} يعني: وأصروا على الكفر، {َسَوَاءٌ عَلَيْهِمْ أَأَنْذَرْتَهُمْ أَمْ لَمْ تُنْذِرْهُمْ لا يُؤْمِنُونَ * خَتَمَ اللهُ عَلَى قُلُوبِهِمْ وَعَلَى سَمْعِهِمْ} لأنهم لم يقبلوا الهداية من أول الأمر، فلما لم يقبلوا الهداية من أول الأمر عاقبهم الله بالحرمان، {وَنُقَلِّبُ أَفْئِدَتَهُمْ وَأَبْصَارَهُمْ كَمَا لَمْ يُؤْمِنُوا بِهِ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَنَذَرُهُمْ فِي طُغْيَانِهِمْ يَعْمَهُونَ (110) } ، فالذي يتبيّن له الخير والهدى والإيمان ولم يقبل، بل يستمر على ما هو عليه من الطغيان والكفر والعناد فإنه يعاقب بفساد قلبه -والعياذ بالله- وعدم هداية قلبه {وَاللهُ لا يَهْدِي الْقَوْمَ الْفَاسِقِينَ} .‬

    ‫یا

    یہ ان کفار کے بارے میں نازل ہوئی جو آقا علیہ السلام کی رسالت کی تصدیق نہیں کرتے بلکہ اس کو جھٹلا کر کفراپناتے ہیں۔
    إِنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا سَواءٌ عَلَيْهِمْ أَأَنْذَرْتَهُمْ أَمْ لَمْ تُنْذِرْهُمْ لا يُؤْمِنُونَ- 6- يعني لا يصدقون.
    خَتَمَ اللَّهُ عَلى قُلُوبِهِمْ يعني طبع اللَّه عَلَى قلوبهم فهم لا يعقلون الهدى وَعَلى سَمْعِهِمْ يعني آذانهم فلا يسمعون الهدى. وَعَلى أَبْصارِهِمْ غِشاوَةٌ يعني غطاء فلا يبصرون الهدى. وَلَهُمْ عَذابٌ عَظِيمٌ- 7- يعني وافر لا انقطاع لَهُ. نزلت هاتان الآيتان فِي مشركي العرب منهم شَيْبَة وعتبة ابنا ربيعة، والوليد ابن المُغِيرَة، وأَبُو جهل بن هِشَام- اسمه عمرو-، وعبد اللَّه بن أَبِي أمية، وأمية بن خلف، وعَمْرو بن وَهْب، والعاص بن وائل، والحارث بن عمرو «3» ، والنضر بن الْحَارِث، وعدي بن مطعم بن عَدِيّ، وعامر بن خَالِد، أبو البختري
    (تفسیر مقاتل بن سلیمان، ازابوالحسن مقاتل بن سلیمان بن بشیر الازدی البلخی، المتوفی ۱۵۰ہ، ۸۸:۱)‬

    اس آیت کا شان نزول مخصوص ہے تو پلالی صاحب آپ کس قاعدے کے تحت اس کو عموم پر جاری کررہے ہیں؟؟؟ یہ تفاسیر تو تمام کی تمام عرفان القرآن کی تائید کررہی ہیں۔ ذرا تعصب کی عینک اتار کر دیکھ ذرا حضرت عبداللہ ابن عباس کے یہ اقوال دیکھو۔ وكان ابن عباس يرى أنَّ هذه الآية نزلتْ في اليهود الذين كانوا بنَواحي المدينةِ على عهد رسول الله صلى الله عليه وسلم، توبيخًا لهم في جُحودهم نبوَّةَ محمد صلى الله عليه وسلم وتكذيبِهم به، مع علمهم به ومعرفتِهم بأنّه رسولُ الله إليهم وإلى الناس كافّة.

    قد حدثنا ابن حميد، قال: حدثنا سَلَمة، عن ابن إسحاق، عن محمد بن أبي محمد مولى زيد بن ثابت، عن عكرمة أو عن سعيد بن جبير، عن ابن عباس: أن صَدر سورة البقرة إلى المائة منها، نزل في رجال سَمَّاهم بأعيانهم وأنْسَابهم من أحبار يهود، من المنافقين من الأوس والخزرج. كرهنا تطويل الكتاب بذكر أسمائهم (2) .
    (جامع البیان فی تاویل القرآن، محمد بن جریر ابو جعفر الطبری، المتوفی،۳۱۰ہ، ۲۵۱:۱)

    حدثنا به المثنى بن إبراهيم، قال: حدثنا عبد الله بن صالح، عن علي بن أبي طلحة، عن ابن عباس، قوله: (إِنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا سَوَاءٌ عَلَيْهِمْ أَأَنْذَرْتَهُمْ أَمْ لَمْ تُنْذِرْهُمْ لا يُؤْمِنُونَ) ، قال: كان رسول الله صلى الله عليه وسلم يحرِصُ أن يؤمن جميعُ الناس ويُتَابعوه على الهدى، فأخبره الله جل ثناؤه أنه لا يؤمنُ إلا من سبق له من الله السعادةُ في الذّكْر الأول، ولا يضل إلا من سبق له من الله الشقاءُ في الذكر الأول (1) .
    وقال آخرون بما:-
    298- حُدِّثت به عن عمار بن الحسن، قال: حدثنا عبد الله بن أبي جعفر، عن أبيه، عن الربيع بن أنس، قال: آيتان في قادةِ الأحزاب: (إِنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا سَوَاءٌ عَلَيْهِمْ أَأَنْذَرْتَهُمْ أَمْ لَمْ تُنْذِرْهُمْ لا يُؤْمِنُونَ خَتَمَ اللَّهُ عَلَى قُلُوبِهِمْ وَعَلَى سَمْعِهِمْ وَعَلَى أَبْصَارِهِمْ غِشَاوَةٌ وَلَهُمْ عَذَابٌ عَظِيمٌ) ، قال: وهم الذين ذكرهم الله في هذه الآية: (أَلَمْ تَرَ إِلَى الَّذِينَ بَدَّلُوا نِعْمَةَ اللَّهِ كُفْرًا وَأَحَلُّوا قَوْمَهُمْ دَارَ الْبَوَارِ جَهَنَّمَ يَصْلَوْنَهَا وَبِئْسَ الْقَرَارُ) [سورة إبراهيم: 28، 29] ، قال: فهم الذين قُتلوا يوم بدر (2) .
    وأولى هذه التأويلات بالآية تأويلُ ابن عباس الذي ذكره محمد بن أبي محمد، عن عكرمة، أو عن سعيد بن جبير عنه. وإنْ كان لكلِّ قول مما قاله الذين ذكرنا قولهم في ذلك مذهب.
    (جامع البیان فی تاویل القرآن، محمد بن جریر ابو جعفر الطبری، المتوفی،۳۱۰ہ، ۲۵۲:۱)

    جلالی صاحب آپ کو ماننا پڑے گا کہ یاتو آپ کو لفظ ’’ اپنا لیا‘‘ کا معنی نہیں آتا یا آپ خائن ہیں اور اپنی خیانت وجہالت کی وجہ سے لوگوں کو گمراہ کررہے ہیں۔
    ذرا ادھر بھی دیکھو ۔
    إِنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا سَوَاءٌ عَلَيْهِمْ أَأَنْذَرْتَهُمْ أَمْ لَمْ تُنْذِرْهُمْ لا يُؤْمِنُونَ) [سورة البقرة: 6] ، وفي قوله: (وَمِنَ النَّاسِ مَنْ يَقُولُ آمَنَّا بِاللَّهِ وَبِالْيَوْمِ الآخِرِ وَمَا هُمْ بِمُؤْمِنِينَ) [سورة البقرة: 8] ، وأنّ حكمه فيهم -إن تابوا إليه وأنابوا واتبعوا ما أتاهم من البيان من عند الله على لسان رسوله محمد صلى الله عليه وسلم - أنهم عنده في الآخرة ممن لا خوفٌ عليهم ولا هم يحزنون، وأنهم إن هلكوا على كُفرهم وضلالتهم قبل الإنابة والتوبة، كانوا من أهل النار المخلَّدين فيها.
    وقوله:"فمن تَبعَ هُدَايَ"، يعني: فمن اتبع بَياني الذي آتيتُه على ألسن رُسُلي، أو مع رسلي (2) . كما:-
    795- حدثنا به المثنى، قال: حدثنا آدم، قال: حدثنا أبو جعفر، عن الربيع، عن أبي العالية:"فمن تَبع هُدَاي"، يعني بياني. (3) .
    (تفسیر طبری، ۵۵۱:۱)
    جلالی صاحب اب امام طبری کا بیان کیا گیا یہ مفہوم آپ کہاں لے کے جائیں گے؟؟؟؟؟؟؟‬

    ‫وقال مجاهد: أربع آيات من أول هذه السورة نزلت في المؤمنين، وآيتان بعدهما نزلت في الكافرين، وثلاث عشرة آية بعدها نزلت في المنافقين.
    إِنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا: يعني مشركي العرب، وقال الضحّاك: نزلت في أبي جهل وخمسة من أهل بيته. وقال الكلبي: يعني اليهود، وقيل: المنافقون.
    (الکشف والبیان عن تفسیرالقرآن، المعروف ’’تفسیر الثعلبی، ازابواسحاق احمدبن محمدبن ابراہیم الثعلبی ،المتوفی۴۲۷ہ، ۱۴۹:۱)‬
    ‫إِنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا سَوَاءٌ عَلَيْهِمْ أَأَنْذَرْتَهُمْ أَمْ لَمْ تُنْذِرْهُمْ لَا يُؤْمِنُونَ (6)
    وأصل الفلاح البقاء في الخير، فالمعنى: وأولئك هم الباقون في النعيم المقيم، والمؤمن مفلح لبقائه في الجنة، ثم اتسع فيه، فقيل لكل من قال خيراً: مفلح.
    قوله: {إِنَّ الذين كَفَرُواْ سَوَآءٌ عَلَيْهِمْ} .
    هذه الآية نزلت في قوم سبق في علم الله فيهم أنهم لا يؤمنون، فأعلم الله نبيه صلى الله عليه وسلم أن الإنذار لا ينفعهم لما سبق لهم في علمه، وَثَمَّ كفار أُخَر نفعهم الإنذار فآمنوا لما سبق لهم في علم الله سبحانه من الإيمان به، فالآية عامة في ظاهر اللفظ يراد به الخصوص، فهي في من تقدم له في علم الله أنه لا يؤمن خاصة، ومثله {وَلاَ أَنتُمْ عَابِدُونَ مَآ أَعْبُدُ} [الكافرون: 3] .
    وذلك أن رسول الله صلى الله عليه وسلم كان حريصاً على إيمان جميع الخلق، فأعلمه الله عز وجل في هذه الآية أن من سبق له في علم الله [سبحانه الكفر والثبات عليه] إلى الموت لا يؤمن ولا ينفعه الإنذار، وأن الإنذار وتركه سواء عليه. وهذا مما يدل على ثبات
    (الھدایہ الی بلوغ النہایہ فی علم معانی القرآن وتفسیرہ واحکامہ، ازابومحمد مکی بن ابی طالب حموش ،المتوفی ۴۳۷ہ، ۱۳۹:۱)‬

    ‫وقال ابن عباس: " نزلت في اليهود الذين جحدوا بمحمد صلى الله عليه وسلم استكباراً وحسداً مع معرفتهم أنه نبي صلى الله عليه وسلم ".
    وروى أبو صالح عن ابن عباس أنه قال: " حيي بن أخطب، وكعب بن الأشرف مع أصحابهما من رؤساء اليهود الذين دخلوا على الن...
    ‫إن الذين كفروا الآية، قال الضحاك: نزلت فِي أبي جهل وخمسة من أهل بيته.
    وقال الكلبي: يعني اليهود.
    (الوسط فی تفسیرالقرآن المجید، المعروف ’’ تفسیر الوسیط للواحدی، ازابوالحسن علی بن احمدبن محمدبن علی الواحدی،النیشاپوری الشافعی، المتوفی ۴۶۸ہ، ۸۳:۱)‬
    {الَّذِينَ كَفَرُواْ} ! : نزلت في قادة الأحزاب، أو في مشركي أهل الكتاب، أو في معينين من اليهود حول المدينة أو مشركو العرب
    (تفسیرالعزبن عبدالسلام،یہ تفسیرماوردی کااختصار ہے،از سلطان العلماء ابومحمدعزالدین عبدالعزیزبن عبدالسلام بن ابی القاسم بن الحسن السلمی الدمشقی، متوفی ۶۶۰ھ، ۱۰۱:۱)‬

    جب ہر مفسر اس آیت کو ایک دھڑے کے لیے مخصوص کہا ہے
    تو جلالی صاحب آپ کسی بنیاد پر اس تعمیم کی ہے؟؟؟
    فقط شیخ الاسلام کی مخالفت کے لیے؟؟؟؟؟

    U‫حضرت عبداللہ ابن عباس کی تفسیر کا مفاد بھی وہی ہے جو حضور شیخ الاسلام کی تفسیر کا ہے ۔
    ذرا دیکھو۔ {إِنَّ الَّذين كَفَرُواْ} وثبتوا على الْكفْر {سَوَآءٌ عَلَيْهِم} العظة {أَأَنذَرْتَهُمْ} خوفتهم بِالْقُرْآنِ {أَمْ لَمْ تُنذِرْهُمْ} لم تخوفهم لَا يُؤمنُونَ لَا يُرِيدُونَ أَن يُؤمنُوا وَيُقَال {لَا يُؤمنُونَ} فِي علم الله
    (تنویرالمقباس من تفسیرابن عباس، ۴:۱)‬

    ‫جن لوگوں نے کفر کیا یعنی اپنے کفر پر جم گئے
    یا
    شیخ الاسلام کے الفاظ میں جنھوں نے کفر اپنا لیا تو ان کو ڈرانا یا نہ ڈرانا برابر ہے‬

    ‫امام ثعالبی بھی ہی کہہ رہے ہیں کہ آیت عام نہیں ہے بلکہ خاص ہے اور مخصوص دھڑے کے لیے ہے۔ قوله تعالى: إِنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا سَواءٌ عَلَيْهِمْ أَأَنْذَرْتَهُمْ ... إلى عَظِيمٌ: اختلف فيمن نزلَتْ هذه الآية بعد الاتفاق على أنها غير عامَّة لوجود الكفار قد أسلموا بعدها، فقال قوم: هي فيمن سبق في علْمِ اللَّه، أنه لا يؤمِنُ، وقال ابن عَبَّاسٍ: نزَلَتْ في حُيَيٍّ بْنِ أَخْطَبَ، وأَبِي ياسِرِ بنِ أَخْطَبَ، وكعب بن الأَشْرَفِ «1» ، ونظرائهم «2» .
    (الجواہرالحسان فی تفسیر القرآن، المعروف تفسیرالثعالبی، ابوزید عبدالرحمن بن محمدبن مخلوف الثعالبی، متوفی۸۷۵ھ، ۱۸۵:۱)‬

    ‫شیخ علوان نے بھی اس آیت میں اپنا لینا کے ہم پلہ لفظ اصرار کرنا استعمال کیا ہے ۔
    ثم قال سبحانه على مقتضى سنته السنية في كتابه هذا من تعقيب الوعد بالوعيد إِنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا اى ستروا الحق واعرضوا عنه وأظهروا الباطل وأصروا عليه عنادا واستكبارا لا ينفعهم إنذارك يا أكمل الرسل وعدمه بل سَواءٌ عَلَيْهِمْ أَأَنْذَرْتَهُمْ أَمْ لَمْ تُنْذِرْهُمْ لا يُؤْمِنُونَ بك وبكتابك
    (الفواتح الالہیۃ والمفاتح الغیبیہ، ازنعمۃ اللہ بن محمودالنخجوانی المعروف شیخ علوان، متوفی۹۲۰ھ، ۲۱:۱)‬

    تفسیر ثعالبی میں بھی یہی ہے کہ یہ آیت عام نہیں جو جلالی صاحب اتنی خیانت کیوں؟؟؟؟؟ فقط شیخ الاسلام کی مخالفت میں آپ نے تاریخ مفسرین کو جھٹلا دیاہے ۔
    ثم قال سبحانه على مقتضى سنته السنية في كتابه هذا من تعقيب الوعد بالوعيد إِنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا اى ستروا الحق واعرضوا عنه وأظهروا الباطل وأصروا عليه عنادا واستكبارا لا ينفعهم إنذارك يا أكمل الرسل وعدمه بل سَواءٌ عَلَيْهِمْ أَأَنْذَرْتَهُمْ أَمْ لَمْ تُنْذِرْهُمْ لا يُؤْمِنُونَ بك وبكتابك
    (الفواتح الالہیۃ والمفاتح الغیبیہ، ازنعمۃ اللہ بن محمودالنخجوانی المعروف شیخ علوان، متوفی۹۲۰ھ، ۲۱:۱)‬

    ‫میں نے تو اس آیت کا شان نزول کا مخصوص ہونا واضح کردیاہے، آپ سے فقط اتنی گزارش ہے کہ فقط ایک تفسیر دکھا دیں جس سے یہ عام ثابت ہو، یا جس میں قسمت کا لفظ ہو۔ اگر نہیں تو جہالت کو چھوڑ کر کسی بڑے کی شاگردی کرلیں ۔
     
  2. عاصم محمود
    آف لائن

    عاصم محمود ممبر

    شمولیت:
    ‏25 دسمبر 2011
    پیغامات:
    108
    موصول پسندیدگیاں:
    45
    ملک کا جھنڈا:
    جواب: عرفان القرآن پر اشرف جلالی کے اعتراضات کے جوابات ۔ ۔ دلائل کی روشنی میں

    واہ بہت خوب.جزاک اللہ
     
  3. محمداقبال فانی
    آف لائن

    محمداقبال فانی ممبر

    شمولیت:
    ‏20 اپریل 2011
    پیغامات:
    64
    موصول پسندیدگیاں:
    0
    ملک کا جھنڈا:
    جواب: عرفان القرآن پر اشرف جلالی کے اعتراضات کے جوابات ۔ ۔ دلائل کی روشنی میں

    شیخ الاسلام نے ترجمہ کیا ہے ’’ بے شک جنھوں نے کفراپنا لیا ہے‘‘‘ اپنا لینے کے لیے انگلش میں to adopt کا لفظ استعمال ہوتا ہے۔ یہ لفظ بڑا ہی جامع ہے۔ اور کسی چیز کو اپنانا نیت اور ارادے کے بغیر نہیں ہوتا۔۔ اگر کوئی شخص کسی پیشے یا کاروبار کو اپنانا ہے تو یہ اتفاقیہ امر نہیں ہوتا، اسی طرح اگر اسلامی تعلیمات کو اپناتا ہے تو یہ کوئی اتفاقیہ چیز نہیں، اور اسی طرح جو کفراپناتا ہے اور اس میں بھی فاعل کی نیت اور ارادہ شامل ہوتا ہے۔ اب جس نے کفر اپنالیا ہے ذھنا قلبا اور نیتا و فعلا ان کو ڈرانا یا نہ ڈرانا برابر ہوگا۔ کیونکہ اس نے اسلام کی بجائے کفر کی غلاظت اور تاریکی کو اپنایا ہے، اصرار کیا ہے۔ اب جلالی صاحب اس لفظ سے اس معنویت سے جاھل ہونے کی وجہ سے اس ترجمے کے خلاف ہو گئے۔ اس کے مد مقابل جو ترجمہ دکھایا جا رہاہے اس میں ہے کہ جن لوگوں کی قسمت میں کفر ہے۔ سوال یہ پیداہوتا ہے کہ کس کی قسمت میں کیا ہے؟؟؟؟ کیا ہمیں کسی کی قسمت کو دیکھ کر اس پر حکم لگانے کا مکلف کیاگیاہے یا اس کے ظاہری فعل کو دیکھ کر؟؟؟ کتنے کفار ہیں جن کی قسمت کا ہمیں علم ہے؟؟؟ یا کتنے مسلمان ہیں ہم جن کی قسمتوں سے واقف ہیں؟؟؟؟ کیا کسی کافر کو اس بنا پر کافر کہنا چھوڑ دیں کہ ممکن ہے اس کی قسمت میں آگے چل کر اسلام ہو گا؟؟؟؟ کیا کسی مسلمان کو اس لیے مسلمان کہنا چوڑ دیں کہ ممکن ہے مستقبل میں اس کی قسمت میں کفر ہوگا؟؟؟؟ ہمارا فتوی اس کی قسمت کے حال پر ہوگا یا جس چیز کو اس نے ظاہری زندگی میں اپنایا ہوا ہے اس پر ہوگا؟؟؟؟ جلالی صاحب شور شرابا چھوڑیں، فقط اسلام کی تعلیمات کو مانیں
     
  4. اے حق انصاری
    آف لائن

    اے حق انصاری ممبر

    شمولیت:
    ‏18 اپریل 2010
    پیغامات:
    4
    موصول پسندیدگیاں:
    0
    جواب: عرفان القرآن پر اشرف جلالی کے اعتراضات کے جوابات ۔ ۔ دلائل کی روشنی میں

    ما شااللہ کیا خوب جواب ہے
     

اس صفحے کو مشتہر کریں